Parodin - Ciò chì ci firmarà

Mi firmarà in core
Un sole chì si ciotta
Mi firmarà in core
I to superbi ochji

Mi firmarà in mente
Una bella attrachjata
Mi firmarà in mente
Sta bella innamurata

Mi firmarà appena
Di lu mare turchinu
Eppo a zitellina
Ch’appaccia ogni pena

Mi firmarà stu pocu
Chì per mè hè assai
Chì face ciò ch'e socu
Oghje di più ch'è mai

Ci firmarà un pezzu
D’a nostra Cursichella
Cù tutt’a so billezza
Luce tale ghjuvellu

Ci firmarà sta tarra
Quella di tutt’e fole
Di sogni tanti cari
À u ciuttà d’u sole

Mi firmarà in sognu
Quessa dolce ghitara
Chì sunava canzoni
Pa u bè è l’amaru

Mi firmarà i ghjorni
D’amicizia tamanta
Quandu mai ùn si dorme
È s’attacca u cantu

Ci firmarà in core
Da pumont’à cismonte
Firmaranu i culori
Di i nostr’orizonti

Ci firmarà stu pocu
Ma per no hè assai
Di lu core u focu
Ch’ùn si spinghjarà mai

Mi firmarà u rossu
Di l’ori sittembrini
Eppo tutti i marosi
Di u mare turchinu

Mi firmarà st’amore
Hè u più impurtante
Mi firmarà stu cantu
Chì sorte da u core

Mai mai u tempu
Ùn pudarà sguassà
Ciò chì ferma in mente
Per tutta l’eternità

Firmi è sempre firmarè
O la me cara amica
A me canzona sarè
U pocu è u micca

Mi firmarà stu pocu
Chì per mè hè assai
Chì face ciò ch'e' socu
Oghje di più ch'è mai